kR
|
14.12.200420:15
Odpovědět0 0
Ondrej Lanicek
|
30.5.20041:12
vice se mi libi morska panna od nvidie. ruby je cubka, ktera neni ani moc pekne graficky ztvarnena.
Odpovědět0 0
Bibi
|
26.5.200413:14
treti obrazok vam nefunguje
Odpovědět0 0
Už by to mělo být v pořádku, jde o nějakou chybu v databázi...
Odpovědět0 0
xR->
|
26.5.200412:58
"hardware implementací měkkých stínů" - co je to za blbost ? Mekke stiny se dalaji pomoci shaderu a nejsou nijak implementovany s hw...
Odpovědět0 0
Tajné
|
26.5.200413:08
A pixel shadery se zpracovávají asi na čem, Ty grafická Llamo !
Odpovědět0 0
xR->
|
26.5.200415:13
Pojmen hw implementace se mysli specialni funkce "zadratovane" v hw. Mekke stiny nejsou zadna specialita ATi, jak se snazi autor naznacit. Jdou udelat na kazde karte s podporou floating-point pixel shaderu a promitanych textur.
Odpovědět0 0
Už jsem se bál, že se neozvete... kam se se svými kritikami hrabe Spáčilová z Mladé fronty. Že jsou měkké stíny realizované přes shadery je skoro jasné a v článku to možná není nejšťastnější formulace. Ale že by se z toho musela dělat aféra, no nevím.
Odpovědět0 0
Havran
|
26.5.200416:53
No asi jste profík, ale zjevně jednoznačně zaujatej proti ATI, tedy nVidiák, což je cítit téměř z každého příspěvku.
Odpovědět0 0
xR->
|
29.5.200412:39
Jen se snazim davat na pravou miru to, co tady ti fanATici vyplodi. Mate pravdu, ze jsem priznivec spis nVidie, ale to proto, ze ji tady vsichni pomlouvaji a ze se mi s ni pracuje daleko lepe nez s ATi. Az udela ATi kartu technologicky lepsi (a s lepsimi drivery), budu hajit zase ji. Ale koncim s upozornovanim na chyby v clancich, stejne to nikoho nezajima a nic z toho nemam. Vsechny tady totiz stejne zajima jen pomer FPS/kW v jejich 3 roky stare hre :-(
Odpovědět0 0
aj na "obycajnych" DX9 radeonoch sa to spustit da, len na to treba wrapper na zjednodusenie shaderov. na mojej 9600XT 128MB to ide celkom plynule, okrem scen s extremnou pamatovou narocnostou (vtedy demo prakticky stoji).
Odpovědět0 0
elefant
|
26.5.20049:56
To máš pravdu, ale ten rozdíl v kvalitě je obrovský, já to zkoušel na svém R9800Pro a při 1024x768 se strašně moc trhalo (hlavně v exteriéru mi to vůbec nestíhalo).
Ale zkoušel jsem to pomocí první verze wrapperu, ale nedávno jsem četl, že ten samý člověk už napsal druhou verzi a že je tam již vyšší kvalita PS, protože v té první byla jejich kvalita degradována mnohem více nežli je zdrávo u karet s R3x0 :-).
Odpovědět0 0
Hnizdo
|
26.5.200413:39
Muzes udat ten odkaz na wrapper?
Dik...
Odpovědět0 0
elefant
|
26.5.200413:55
Odpovědět0 0
musim uznat ze s novym wrapperom je to o uz poznanie trhanejsie, ale vyzera to lepsie. len dept of Field stale chyba.
Odpovědět0 0
"wrapper" - kde to stahnu ? jak se to uziva. dik jirka
Odpovědět0 0