Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
26.5.2004, Zdeněk Kabát, článek
Společně s vypuštěním Radeonu X800 se před dvěma týdny objevila i dvě nová technologická dema předvádějící jeho schopnosti. Jedná se o demo Ruby: The Double Cross a Subsurface scattering, na která se teď podrobněji podíváme. Jsou v nich využity některé nové efekty, ale efektivní je hlavně jejich přehrávání v reálném čase.
kR | 14.12.200420:15
Odpovědět0  0
Ondrej Lanicek | 30.5.20041:12
vice se mi libi morska panna od nvidie. ruby je cubka, ktera neni ani moc pekne graficky ztvarnena.
Odpovědět0  0
Bibi | 26.5.200413:14
treti obrazok vam nefunguje
Odpovědět0  0
Zdeněk Kabát (474) | 26.5.200413:29
Už by to mělo být v pořádku, jde o nějakou chybu v databázi...
Odpovědět0  0
xR-> | 26.5.200412:58
"hardware implementací měkkých stínů­" ­- co je to za blbost ? Mekke stiny se dalaji pomoci shaderu a nejsou nijak implementovany s hw...
Odpovědět0  0
Tajné | 26.5.200413:08
A pixel shadery se zpracovávají asi na čem, Ty grafická Llamo !
Odpovědět0  0
xR-> | 26.5.200415:13
Pojmen hw implementace se mysli specialni funkce ­"zadratovane­" v hw. Mekke stiny nejsou zadna specialita ATi, jak se snazi autor naznacit. Jdou udelat na kazde karte s podporou floating­-point pixel shaderu a promitanych textur.
Odpovědět0  0
Zdeněk Kabát (474) | 26.5.200416:51
Už jsem se bál, že se neozvete... kam se se svými kritikami hrabe Spáčilová z Mladé fronty. Že jsou měkké stíny realizované přes shadery je skoro jasné a v článku to možná není nejšťastnější formulace. Ale že by se z toho musela dělat aféra, no nevím.
Odpovědět0  0
Havran | 26.5.200416:53
No asi jste profík, ale zjevně jednoznačně zaujatej proti ATI, tedy nVidiák, což je cítit téměř z každého příspěvku.
Odpovědět0  0
xR-> | 29.5.200412:39
Jen se snazim davat na pravou miru to, co tady ti fanATici vyplodi. Mate pravdu, ze jsem priznivec spis nVidie, ale to proto, ze ji tady vsichni pomlouvaji a ze se mi s ni pracuje daleko lepe nez s ATi. Az udela ATi kartu technologicky lepsi ­(a s lepsimi drivery­), budu hajit zase ji. Ale koncim s upozornovanim na chyby v clancich, stejne to nikoho nezajima a nic z toho nemam. Vsechny tady totiz stejne zajima jen pomer FPS­/kW v jejich 3 roky stare hre :­-(
Odpovědět0  0
danno (337) | 26.5.20049:16
aj na ­"obycajnych­" DX9 radeonoch sa to spustit da, len na to treba wrapper na zjednodusenie shaderov. na mojej 9600XT 128MB to ide celkom plynule, okrem scen s extremnou pamatovou narocnostou ­(vtedy demo prakticky stoji­).
Odpovědět0  0
elefant | 26.5.20049:56
To máš pravdu, ale ten rozdíl v kvalitě je obrovský, já to zkoušel na svém R9800Pro a při 1024x768 se strašně moc trhalo ­(hlavně v exteriéru mi to vůbec nestíhalo­).
Ale zkoušel jsem to pomocí první verze wrapperu, ale nedávno jsem četl, že ten samý člověk už napsal druhou verzi a že je tam již vyšší kvalita PS, protože v té první byla jejich kvalita degradována mnohem více nežli je zdrávo u karet s R3x0 :­-­).
Odpovědět0  0
Hnizdo | 26.5.200413:39
Muzes udat ten odkaz na wrapper?
Dik...
Odpovědět0  0
elefant | 26.5.200413:55
Annoucing: R300 Ruby Rap v2 Multipass!
Download: http:­/­/www.users.on.net­/triforce­/ruby­/r300rubyrap2.zip
Readme: http:­/­/www.users.on.net­/triforce­/ruby­/r300readme2.txt ­(even if it is pretty much the same as the old one­)
A celá diskuse je zde: http:­/­/www.beyond3d.com­/forum­/viewtopic.php?p=285622#285600
Odpovědět0  0
danno (337) | 27.5.20048:35
musim uznat ze s novym wrapperom je to o uz poznanie trhanejsie, ale vyzera to lepsie. len dept of Field stale chyba.
Odpovědět0  0
jiřík sqelý (1) | 26.5.200413:09
"wrappe­r­" ­- kde to stahnu ? jak se to uziva. dik jirka
Odpovědět0  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.